BRISBANE

Några mer bilder från surfers :







Alltså att man alltid vill ha det man inte kan få. Nackdelen med att resa runt såhär för mig är att jag alltid är sugen på nästa ställe vi ska till. Så jag njuter inte till fullo just i nuet. Men så fort vi lämnar en stad längtar jag tillbaka med en gång. Ändring på det, livet är ju underbart här borta!

Igår kom vi till brisbane och hade en hel dag med shopping och sightseeing. Denna staden har inte så mycket att erbjuda så ikväll ska vi först (ÄNTLIGEN) på bio, kan någon gissa vilken 😱🙈?!
Fifty shades ofc! Sen ska vi möta upp våra killkompisar och se om det finns något uteliv här i staden. HOPPAS PÅ DET. 

Igår tvättade jag för första gången här i aussie och andra gången i mitt liv, efter mycket hjälp och några fel blev resultatet finneamang! Sedär ja, man lär sig något nytt varje dag☺️

Kommentera här: