Surfers Paradise

Sedär ja, tiden springer iväg här också. 
Idag har jag vart i Australien i hela fyra veckor. Det känns verkligen inte som det, men när jag tänker tillbaka på exempelvis Australien open som var i början av resan känns de som år sedan. 

Det blev ingen surflektion i Byron. Så himla besviken! Det enda jag såg fram emot där. Men vi fick en fin strålande sista dag då vi gav oss upp till lighthouse, en utsiktsplats i Byron. De var fruktansvärt kämpigt men otroligt fint. Såg det som ett träningspass✅

Väl i surfers fullkomligt älskade jag det från första stund. Mini Miami delux, vilket jag älskar. Dock efter bara någon dag insåg man att det är bara en lång strand, lite höghus, några klubbar. Så det stället gjorde man ganska snabbt. Men det var verkligen hur fint som helst och jätte mysigt.

Fick även äran att fira Valentines DAY med fyra underbara tjejer. Dagen spenderades på beachen. Då vi hörde att det vankades någon form av tävling lite längre bort sprang jag och Linni genast dit. Vi förstod inte vad tävlingen gick ut på men dansande i kallsipper med någon god dryck blev resultatet iaf. Sjukt kul! Kvällen började bra med god mat på italiensk restaurang, förfest & sedan utgång. Lyckad kväll!! Hoppas ni hade en fin valentine där hemma också❤️




Surfers :













Kommentera här: