Det finaste någon kunde få.

Idag har jag varit i stan med min bästa vän!
När jag kom hem i eftermiddags somnade jag och har sovit ända nu tills kvällen, ända nu tills jag blir väckt av min bästa vän som står i mitt rum. I handen har hon något, jag hinner knappt reagera ens vad det är. Hon säger att hon måste gå och innan jag inser att det är ett paket som ligger bredvid mig. Vi skulle inte byta julklappar i år?! (tänkte jag)
Jag vaknade till och innan jag ens öppnat paketet blev jag alldelles rörd, paketet var så himmla fint och på paketet fanns det en liten lapp. Jag blev helt tagen!

Att bara några få ord kan göra en så glad och betyda så mycket. Ni är fantastiskt underbara allihopa, min lilla la familia♥ Tycker om er lika mycket allihopa, ni är bäst!

Du snälla, söta, vackra och fina
Ha nu en riktigt GOD JUL, med alla "de dina"

Hoppas att du gillar att på denna klappen titta
För min dotter kan aldrig nånsin
en bättre vän än Ida hitta

Nu är det bara en sista sak jag skulle vilja
Önska dig ett GOTT NYTT ÅR
från "la familia"



Och kan ni nu gissa vad som låg i?!





















Och nu hänger den uppe på väggen.

(dåliga snabba bilder men det är struntar jag i)
Detta var den bästa julklappen jag kunde få, bara tanken, jag uppskattar det något så mycket! Massa tack och mängder med kramar till er där uppe på syrengatan!

xoxo/
ERAN IDA JARLHED -
1 madde:

skriven

naw va fint!!!!

2 louise:

skriven

hon kunde inte hittat ett fulare kort på mig det är en sak som är säker!

men en sak som också är säker är att du är den bästa som finns, du betyder så himla mycket. mer än du någonsin kommer förstå!

jag älskar dig<3

3 Lotta:

skriven

Vad roligt att du gillade paketet:))))

Önskar dig nu en riktigt GOD JUL!!!!

Många julkramar Lotta

Kommentera här: